1- ای دختر شیطون ! می خواستی سر ما کلاه بذاری ؟ خیلی بلایی ها . کسی اینو بهت گفته ؟ اما کور خوندی عزیزم . ما پول مفت به کسی نمی دیم… خطاب به منشی دفتر سرپرستی روزنامه رسالت

2- میگن هر چیزی که خار آید یک روزی به کار آید.راست میگن ها! من شما دو تا رو تا حالا آدم حساب نمی کردم .امروز خوب کارمو راه انداختید. روی نظرم تجدید نظر میکنم ….. خطاب به پسران همسایه که فتوکپی باز کرده اند .

3- آقای دکتر! مساله های سنگین میدی جواب نمیدیم شاکی نشو دیگه. مخ ما گوزیده. ترم آخریم بابا .سنی از ما گذشته . الان دیگه وقت استراحتمونه….. خطاب به : استاد درس مخابرات

4- حاجی بیخیال ! از ما بیرون بکش لطفا. حالا گیر دادی به طراحی صفحه وب ؟ خوب عزیز برادر. برو یه مقدار مفاهیم پایه ای رو بخون . Level من با تو خیلی فرق داره

5- عشق من ؟ چرا با من همچین می کنی آخه ؟ گناه دارم من . از من ناراحت نشو وگرنه خودم رو بدجوری تنبیه می کنم.

6- بابا ؟ امشب گیر ندادی به کار کردن من با کامپیوتر. حتی با اینکه کور شدم هم گیر ندادی … دستت درد نکنه .این لطقتو هیچ وقت فراموش نمی کنم.

7- داداش؟ حالا زن گرفتی . این دلیل نمیشه که جیک جیک عاشقانه دو تا مرغ عشخ رو به هم بزنی که .

8- مامان ؟ باز یه آدم اومد خونه ما ، ما باید تا یه هفته غذای باقیمانده رو بخوریم ؟

9- رضاجون ! شرمنده که نتونستم بیام مراسم بابا بزرگت . هیچ کدومش رو نمی شد که بیام . ایشالله واسه فوتی بعدیتون که 100 سال دیگه هست ، جبران می کنم. مرسی که روی کارتم نوشتی : مهندس …

10- محمود جون ؟! دختر بازی با تو و 206 ات صفایی دیکر دارد. البته به شرطی که حاجی پشت سر امر به معروف و نهی از منکر را بی خیال شود.

