1- دارم وردپرس رو روی هاست می نصبم.در مرحله ویرایش فایل کانفیگم.

2- ادوکلن مجتبی رو امشب پیدا کردم تو اتاقش . از بوش خیلی خوشم میاد.یکی از علت هایی که باهاش دوست شدم بوی خوبی بود که میداد !

3- تمام کارهای دنیا رو گذاشتم واسه بعد امتحان مخابرات که فرداست. با این گشادی که از خودم سراغ دارم این کارها رو در یک سال هم انجام نمیدم.

4- امشب بدجور هوس املت کرده بودم . گوجه نداشتیم حیف .

5- آخ ! یادم رفت اس ام اس نوید رو جواب بدم. کم کم دوستان دارن من رو توی این سیم کارت پیدا می کنند. خداحافظ روزهای آرامش !

6- توی mp3 player من هم علیزضا عصار هست هم تاتو هم محسن نامجو و هم سیاوش شمس .همه در کنار هم بصورت مسالمت آمیز زندگی می کنند.

7- این حسام ایمیل زده ، یک سری شر و ور بلغور کرده و خدایگان ، دکمه Spam را در جی میل آفرید.

8- پنج شنبه تولد مجتبی است. چه زود گذشت انگار همین 8-9 ماه پیش بود.چه زود یکسال شد ! سال اول چیز دیگه ای بود. من و اون تنها توی پیتزا شب و دستمال توالتی که بهش هدیه داده بودم !

9- از شرکت ایرانسل به دلیل راه اندازی طرح قرمز که باعث گسترش روابط و سهولت کار تمام کسانی که قصد به SMS بازی با دوست دختر(پسر)/نامزد/داف/رفیق فابریک و … دارند تقدیر و تشکر می کنیم.

10- ایشون :سایه تون کم نشه      من : مرسی. ایشالله بعدا !

