• «ماهنامه زنان» رو بستن . خوب ! الحمدلله که این لکه فساد هم از دامان نشریات کشور پاک شد . اصلا چه معنی داره تو یه کشور اسلامی زنان حق داشتن ماهنامه و این حرفا رو داشته باشن ؟ همین دیگه . هی به سیدممد گفتم آقا به این ضعیفه ها رو نده . امروز بهشون اجازه میدی ماهنامه داشته باشن فردا هفته نامه میخوان . بعدش هم حتما زبونم لال روزنامه دیگه !به گوشش نرفت که نرفت.من که اصلا اجازه نمی دادم تو محلمون کسی به این ماهنامه های شیطانی دست بزنه .اول هر ماه که میشد صبح ساعت 4-5 صبح می رفتم روزنامه فروشی محل ،صبر می کردم تا ماهنامه بیاد .بعدش همه رو می خریدم و می بردم تو بیابونا می سوزوندمشون تا دست مردم شریف و همیشه در صحنه بهشون نرسه .من اینجا با صراحت اعلام میکنم که این مجله و تمام عوامل وکارکنان آن همانا عوامل و دست نشانده امریکای جهان خوار می باشند و بستن این بنگاه شیطان پرستی بسیار کار پسندیده و بجایی بوده . همین! پیشنهاد بنده این است که برای پرکردن اوقات فراغت زنان اسلامی «ماهنامه مردان» چاپ بشه که حاوی اخبار و اطلاعاتی در مورد آشپزی ، گل دوزی ، قلاب بافی و سایر دانستنی های لازم برای زنان جامعه ما باشه و البته بدیهیه که باید خرید اون برای آقایان هم ممنوع باشه.برای جلوگیری از تقلب آقایان منحرف هم میشه فقط در ازای تحویل شناسنامه خریدار و مهرزدن بر روی اون ماهنامه تحویل داده بشه.
  • شنیدم که ایران فضایی شده . این هم خبر خوشی بود برای ما . دروازه های دانش جدیدی رو به روی خودمون باز کردیم . من از روز اول به این مخالفان طرح سهمیه بندی بنزین می گفتم که دولت مهرورز از این طرح برنامه ها و اهداف ویژه ای داره.البته اهداف دیگه اون مثل جلوگیری از مزاحمت های خیابونی و تردد «خفاش شب» و «عقرب روز» و «مارمولک بعد از ظهر (همه روزه از 13 تا 17 به استثنای روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)» در همان روزها هم عیان بود . اما این اون چیزی بود که همه ما انتظارشو داشتیم . ان شاء الله به زودی شاهد احداث و افتتاح اولین مسجد در کره مریخ باشیم تا موجب ارشاد و هدایت ساکنان دیگر سیارات و کهکشان ها باشیم . این رو هم بگم که من به کرات به آقایان عرض کرده بودم که باید هر چه زودتر این کار را شروع کنیم چون اگر در فضا ساکنین دیگه ای هم حضور داشته باشند و امریکایی ها قبل از ما اونا رو پیدا کنند اونا رو مثل خودشون کافر و غرب زده می کنن و تبدیل به دشمن میشن برای ما . پس برای مسلمون کردن اونها لازمه که قبل از اونها اونجا باشیم .البته برادران به من خبر دادن که یه چیزهایی به نام «شاتل» پیدا کردن ولی نمیدونن که باهاش چی کار کنن. من هم ازونجا که شک داشتم ماهیت این جناب شاتل مذکره یا مونث و ترس از مفسده داشتم فعلا برادران رو از دست زدن به اون نهی کردم تا تکلیفش مشخص بشه.امیدوارم که زبون آدمیزاد سرش بشه و واسه مسلمون کردنش مشکل نداشته باشیم …. اسم این فضاپیما رو هم «امید» گذاشتند .این هم به خاطر سفارشات من بوده البته. اگه دوستان یادشون باشه اسم ماهواره قبلی رو «زهره» گذاشته بودن که اعتراض کردم و به برادران گفتم که ممکنه «زهره» مورد درازدستی و تجاوز سفینه های امریکایی قرار بگیره .به همین دلیل این دفعه یه مذکرشو فرستادن که خیالمون از هر جهت راحت باشه . البته این «امید» هم چندان مورد قبول هم من نبود زیادی سوسولی و محرک هست.  نظر بنده روی «اکبر» و «غلام» بود که موافق نبودن.میگفتن معنی انگلیسیش خوب نمیشه! ما هم به ناچار به همین «امید» راضی شدیم . امیدواریم ، امید ما را ناامید نکنه.
