• سرعت اینترنت بعد از چند روز تازه داره خوب میشه . نمی دونم شاید هم بد بوده و حالا شده معمولی و من فکر می کنم سرعت خوبه ! مثل این می مونه که یه ماهی تمام عمرشو توی یه لیوان آب زندگی کنه و بعد اونو بندازی توی یک پارچ آب . احتمالا از خوشحالی سکته کنه … البته ما جنبه مون بیشتر از این حرفاس
  • گاهی آرزو میکنم که یه مسلسل یا یه اسلحه تمام اتوماتیک با سرعت شلیک 200 گلوله در دقیقه داشتم اون وقت … اون موقع هم دلم نمی یومد کسی رو بکشم . پس خوب شد که ندارم !
  • داداش رفت تهران.خوش به حال من ! امشب شب جمعه است و ما هم برنامه داریم .الکی خودتون رو منحرف نکنید.روزهای جمعه اینترنت مجانیه و فرصت خوبیه تا یه حالی به دوستان شاتل بدیم.
  • زندگی بی دیدن «متبرجان» صفا نداره !(به مناسبت بازدید سرزده من از دانشگاه پیام نور)
  • به مناسبت ایام الله دهه فجر و با عنایت به توجهات حضرت دوست ، مخابرات ، درس خون و قیام، پاس شد. این پیروزی را به تمام شهیدان این درس، آزادگان و کلیه دانشمندان ، دانشجویان و دانشبویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایانیم .

عکس روز : به علت دلایل اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی ، متبرجی ، فضایی ، اتمی ، جنسی ، اقتصادی ، امنیتی ، اسامی مخدوش شده است

313.jpg

