این خاله ورون ، مارو دعوت کرده به این بازی وبلاگیا! تیترش معلومه چیه .فقط یه تشکر از خاله داشته باشم که اگه اون ما رو دعوت نکرده بود حسرت نوشتن این قضیه برای سالیان بس دراز در این جیگر ما می موند .

خوب ! عرض شود که ولله ما تو روز بصورت نشخواروار آهنگ گوش میدیم واسه همین حساب این که چی ماندگاره و چی نیس در رفته .چندتاشو این جا می نویسیم که به عمق فاجعه پی ببرید :

1- اولین صدای موسیقی که به یادم مونده تصنیف «درس سحر» از آلبوم «گل صد برگ – شهرام ناظری» ئه که آهنگش از جلال ذوالفنون هست. فکر می کنم توی 3 یا 4 سالگی شنیدمش . ازون سالها فقط همین یادم مونده … !

2- آهنگ Shape of my Heart از Sting رو خیلی دوست دارم . اولین بار توی تیتراژ آخر فیلم لئون (حرفه ای) شنیدم که میتونید متنشو اینجا و کلیپ رسمیشو در اینجا ببینید.

3- آهنگ Gomenasai از گروه T.a.t.u رو خوشم میاد. ترجمه فارسی ترانه اش رو که همین خاله ی ما زحمتشو کشیده رو می تونید اینجا و کلیپشو هم اینجا سیاحت کنید.

4- آهنگ You&I از Celine Dion : کلیپ + متن ترانه

5- ترانه Careless Whisper از George Michael هم ساز بادیش خیلی قشنگه : کلیپ + متن ترانه

6- دلاویزترین – محمد نوری : متن شعر (خیلی از آهنگ های محمد نوری رو باید تو این فهرست من اضافه کرد.برای نمونه گفتم)

7- از رضا صادقی : به درک مشق عشقبسوزی دلفردا با ماس

8-ها! از Britney Spears اینو بیشتر دوس میدارم : Born to make you Happy … ویکی و کلیپ

9 تا inf!

فکر می کنم بسه دیگه . یادمه یه زمانی یکی ازم پرسید که چه آهنگ هایی رو بیشتر دوست دارم .شاید همین روزا برنامه last.fm رو نصب کردم که جهانیان بدونن به چی گوش میدم . شاید … احتمالن … ممکن است (با لهجه اصفهونی :دی )

دعوت می کنیم : مهران بولحسنیحامد عزتی و سینا حسین زاده

