• دیروز خیلی Social بودم ! الحق که هیچ جا کنج تنهایی آدم نمیشه . فارغ از نگاه و فکر و حرف مردم …
  • «سمفونی قاشق ها « ، این اسمیه که به مراسم عروسی ، عزا و یا ولیمه ی حاجی میدم
  • راس میگن که : « الانتظار الشد من الموت »
  • دنبال آهنگ «من با تو خوشم» از محسن چاوشی بودم که توی فیلم سنتوری که پیدا نکردم .یعنی لینکهاش بود اما شکسته … دنبال نمونه های نوشته شده (Sample) برنامه Microsoft Project بودم که اون رو هم نیافتم.گوگل!امروز روز شانسم نیس …
  • AVG رو نصب کردم به عنوان Antivirus . امیدوارم تر نزنه به سیستم.آپدیتش که خوب بود.Resume اش منو کشته بلا !
  • امروز روز انتخاباته و اینترنت هم در کمال تعجب (!) قطع نیس … صبح ، همزمان با شروع رای گیری ، یکی از کارمندان استانداری منو با SMS ای منور نمود :
« انقد انگشتتو تو دماغت نکن ! تو قراره با این انگشت حماسه بیافرینی (ستاد انتخابات) »
  • ای کسی که نوشته ای «برای ثبت در تاريخ» بدان و آگاه باش که با یک تقه بر Mark all as read تو را به زباله دان تاریخ فرستادم … برای ثبت در تاریخ !
