تولد و روز تولد خیلی مهمه برام . شاید یک روز معمولی باشه مثل بقیه روزها اما بهانه ی خوبیه برای اینکه از کسی که توی این روز به دنیا اومده تشکر کنی و براش آرزوی خوشبختی و موفقیت کنی.روی همین اساس هم سنّتی رو توی فرندفید پایه گذاری کردم که با تولد فواد شروع شد و با تولد سلما ، مه یا ، مریم اردکانی و خیلی های دیگه (که اسمشون به خاطر حافظه ضعیف ِ من الان توی ذهنم نیست ولی اگه 2 دقیقه فکر کنم حتما چند تا اسم دیگه اضافه میشه) ادامه پیدا کرد. رسم هدیه دادن و هدیه گرفتن خیلی خوب و شیرینه ، اینکه بدونی سایرین به یادت بودن و به وقتش بهشون بگی که به یادشون بودی ، بفهمی براشون اهمیت داشتی و به وقتش بهشون ثابت کنی که برات اهمیت دارن. برای من کسی پادکست نساخت (و گِله ای نیست) ولی به لطف دوستان ِ تازه پیدا کرده ام تولد خودم تبدیل به یه خاطره شیرین شد ، شاید شیرین ترین خاطره روز تولد.

و حالا تولد منیره ! حرف ِ زیادی نیست که بخوام بزنم.آقا بچه هاشون ، قبلا در یک پست مفصّل تبریک گفتن . روی همین حساب ما هم که مشاور و وکیل تام الختیارش رو در امور وبلاگ داریم گفتیم از خیل ِ تبریک گویندگان عقب نیفتیم شاید این حقوق عقب افتاده ما رو به همراه اضافه کاری ها پرداخت کنه :دی

« منیره ، تولدت مبارک »

